Doradca Klienta (Żywność)

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: Tesco Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Kraków, ul. Kapelanka 54
Numer referencyjny: 31007//101
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Inna

Obowiązki• Obsługa klienta na najwyższym poziomie z wykorzystaniem zasad aktywnej sprzedaży
• Udzielanie klientom informacji odnośnie oferty handlowej oraz podawanie towaru zgodnie z zamówieniem
• Towarowanie stoiska zapewniające dostępność i prawidłową ekspozycję produktów zgodnie ze standardem firmy
• Naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar (w przypadku nieznajomości obsługi kasy fiskalnej oferujemy pakiet szkoleń)
• Nie wymagamy doświadczenia zawodowego, zapewniamy przeprowadzenie niezbędnych szkoleń przygotowujących do pracyWymagania podstawowe• Zaangażowanie w pracę
• Umiejętność pracy w zespole
• Zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
• Uprzejmość, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktówNasza oferta• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy
• Elastyczne godziny pracy
• Możliwość udziału w programach rozwojowych na inne stanowiska pracy
• Możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej pochodzi z awansów  wewnętrznych)
• Zniżkę 10% na zakupy w Tesco dla pracowników z 6-miesięcznym stażem pracy oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
• Bony świąteczne, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy
• Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
• Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami