Pracownik infolinii w branży automotiv

Oferta pracy z dnia: 2019/02/09
Oferta ważna do dnia: 2019/03/11
Pracodawca: Trenkwalder
Miejsce pracy: Kraków
Numer referencyjny: a0t4H00000Ztq9jQAB
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

O TrenkwalderTrenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:Obowiązki:

  • telefoniczna obsługa kontaktów przychodzących i wychodzących od(do) klientów,
  • rozpoznawanie i rejestracja potrzeb klientów salonów i działów handlowych oraz serwisów i działów technicznych,
  • umawianie spotkań klientów w oddziałach (salony, serwisy zakłady napraw nadwozi),
  • współpraca z działem sprzedaży samochodów nowych i używanych, serwisami oraz działami napraw nadwozi.

Wymagania:

  • doświadczenie w zakresie telefonicznej obsługi klienta,
  • gotowość do pracy w telefonicznej obsłudze kontaktów,
  • podstawowa znajomość budowy samochodu lub zainteresowania motoryzacją,
  • umiejętność pracy z zespole,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • systematyczność i dobra organizacja pracy,
  • silne ukierunkowanie na klienta,
  • dyspozycyjność,
  • dobra dykcja.

Oferujemy:

  • umowę-zlecenie,
  • wynagrodzenie zależne od liczby obsłużonych kontaktów z zagwarantowaną minimalną stawką godzinową 15 zł brutto/godzinę,
  • stawkę podstawową za połączenie 1,61 zł brutto (stawka wzrasta w zależności od liczby połączeń).